responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 95

است براى آنچه اسلام بزرگ به آن امر كرده و طرح داده است. و بايد متأسف بود كه اسلام در همه ابعادش ناشناخته است، و زير پرده‌هاى استعمارى در طول تاريخ مى‌باشد.

از خداى بزرگ مى‌خواهيم كه اين پرده‌هاى سياه را برچيند و چشم مسلمانان را به جمال جميل اسلام روشن فرمايد، تا دنيا بداند اسلام براى جهان چه آورده است. و آنچه غايت تعليمات اسلامى است همزيستى مسالمت‌آميز در سطح جهان است كه اميد است با تعجيل در ظهور مهدى آخر الزمان، ارواحنا فداه، حاصل شود؛ و رسيدن انسانها به كمال و سعادت اخروى است، كه خداوند نصيب همگان فرمايد.

8- مسلمانان، و خصوصاً مظلومان منطقه، بدانند كه اسرائيل با تغيير و تبديل مهره‌ها، كه شايد براى اغفال رزمندگان فلسطينى و لبنانى باشد، هيچ گاه از مقصد شوم خود، كه حكومت بر كشورهاى مسلمين از نيل تا فرات است، منصرف نخواهد شد. و امريكا، كه چنگ و دندان در منطقه نشان مى‌دهد، از مهره‌اى چون اسرائيل، كه مجرى جنايت‌هاى آن در منطقه است، به طور كامل پشتيبانى مى‌كند. و بازى‌هاى سياسى اينان را نبايد از نظر دور داشت. و كسانى كه از اسرائيل حمايت مى‌كنند بايد بدانند كه افعى گزنده را در حمايت خود قوى مى‌كنند، كه در صورت فرصت خداى نخواسته حرث و نسل منطقه را به هلاكت مى‌كشاند. و بايد به اين افعى خزنده خطرناك مهلت ندهند. چنانچه صدام جنايتكار اگر فرصت پيدا كند، خطرش براى منطقه از اسرائيل كمتر نيست. و لازم است براى آرامش منطقه اكنون، كه به يارى خداوند متعال قواى مسلح ايران ما أيّدهم اللَّه تعالى، اين جرثومه فساد را تا لبه پرتگاه هلاكت رسانده‌اند و از سردار قادسيه يك موجود مفلوك ساخته‌اند، دولتهاى منطقه از كمك به او دست بردارند، كه صلاح دين و دنياى آنان است. و در صورتى كه مهلت پيدا كند، بر هيچ يك از دولتهاى خليج فارس و ديگران رحم نخواهد كرد. شما ديديد اكنون كه با شكست مفتضحانه روبرو است در يك سخنرانى گفت: «اعراب بايد رهبرى عراق را بپذيرند»! و شك نكنيد كه اگر قدرت پيدا كند، به مسئله رهبرى اكتفا نخواهد كرد. و بوقهاى تبليغاتى دولتهايى كه از ايران سيلى خورده‌اند، براى مصالح خودشان و دربند كشيدن هر چه بيشتر ملتها، شماها را از ايران‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 95
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست