responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 55

نفت را به روى آنها ببندند خاضع مى‌شوند آنها. در عين حالى كه اين شريان در دست حكومت‌هاى باصطلاح اسلامى است، در عين حال تقديم مى‌كنند و التماس هم مى‌كنند.

اين مصيبت نيست؟ براى مسلمين اين مصيبت نيست كه همه چيزمان را بدهيم به خارجى‌ها و در طبق اخلاص بگذاريم و با منت كشيدن از آنها كه بپذيرند؟ وقتى بنا شد كه مسلمين به آن مسائل الهى توجه نكنند، به آن مسائل قرآنى توجه نكنند، و احكام اسلام را درست به آن توجه نكنند و دعوت اسلام به وحدت را زير پا بگذارند، ناچار بايد اين طور بشوند كه همه چيزشان را بدهند و التماس هم بكنند به آنها كه قبول كنيد شما. نبايد ما ديگر بيدار بشويم؟ نبايد اينها عبرت بگيرند از ايران؟ امروز همه كشورهاى بزرگ عالم از شوروى گرفته است كه دارد دائماً به عراق كمك مى‌كند، و از امريكا گرفته است كه آن هم همين طور، و از فرانسه كه مركز فساد همه دنيا شده است، كشورى كه ادعا مى‌كرد كه اينجا مهد آزادى و كذاست حالا اين تروريست‌ها را در آنجا جا داده است و به صدام كمك مى‌كند و به اين كمك افتخار مى‌كند. مسلمين بايد توى دهن اينها بزنند و اگر مجتمع بشوند خواهند زد. و ايران همان طور كه همه دنيا ديده است- و لو زير پا گذاشته‌اند مطالب را- همه عالم الآن مطلعند كه شوروى و امريكا و ساير قدرت‌ها از ايران سيلى خوردند به بركت اسلام، و نخواهد ديگر اين ملت اسلامى گذاشت كه راه آنها به اين مملكت باز بشود. آنهايى كه به آرزوى اين نشسته‌اند كه امريكا دوباره بيايد يا شوروى بيايد، آنها خيال باطل به خودشان راه داده‌اند، به اين آرزو نباشند و لا اقل تا وقتى كه اينها زنده هستند، تا آن وقت امريكا و شوروى نمى‌تواند به اين مملكت وارد بشود.

خسته نشدن ملت ايران در جنگ با متجاوزان‌

اين جوان‌هاى ما كه الآن در سرتاسر كشور به جنگ مى‌روند و در جبهه‌ها آن طور حماسه‌ها مى‌آفرينند، تا اين جوان‌ها هستند و ان شاء اللَّه هستند نمى‌تواند كسى به اين مملكت صدمه وارد كند. آنهايى كه تو خانه نشسته‌اند و مى‌گويند كه مردم خسته شده‌اند

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 55
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست