responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 369

ملت است كه در آن دخالت كند، مربوط به يك قشرى، دون قشرى نيست، همه بايد در اين دخالت بكنند. و اين شيطنتهايى كه الآن دارند مى‌كنند، به طورى كه به من گفته‌اند براى مأيوس كردن بعضى از جوانهاى ماست. اين شيطنت را خنثى كنيد و فعال وارد بشويد در انتخابات. مى‌خواهيد خودتان كسانى را تعيين كنيد و انتخاب بكنيد، مى‌خواهيد ببينيد هر قشرى كه مى‌پسنديد حرفهاى آنها را و كانديداى آنها را. شما هم با آنها باشيد. در هر صورت ما بايد از كيد اين خائنين هيچ وقت غافل نشويم.

اينها دائماً مشغول نقشه‌كشى هستند و دائماً مشغول توطئه هستند براى اينكه، آن سيلى‌اى كه از اسلام خورده‌اند اينها، به اين زودى جبران‌پذير نيست. اينها مى‌خواهند و مى‌دانند كه با زور نمى‌شود اين كار را انجام داد. اگر هم يك وقتى مى‌گويند كه ما با زور و نظامى مى‌كنيم، اين بيخود مى‌گويند. خودشان هم مى‌فهمند كه بيخود مى‌گويند. آنها اگر بخواهند كارى بكنند همين از ناحيه خود مردم، از ناحيه دانشگاه، از ناحيه بازار، از ناحيه كارگرها، از ناحيه كارخانه‌ها، از اين جاها مى‌خواهند صدمه بزنند. و شما اگر بخواهيد براى خدا باشد يا براى ملتتان باشد يا براى زندگى خودتان باشد، بخواهيد كه اسير نباشيد بايد همه توجه كنيد و گول اين حرفها را نخوريد و در انتخابات به طور فعال همه دخالت بكنيد. و من اميدوارم كه ان شاء اللَّه همه موفق بشويد. و اميدوارم كه با سلامت و سعادت به كار خودتان ادامه بدهيد كه كار بسيار عظيمى است و كار بسيار پر اهميتى است.

ادعاى دروغين صدام در صلح طلبى.

و شما مى‌بينيد كه الآن تبليغات در دنيا همه كارها را دارد انجام مى‌دهد. شما ملاحظه مى‌كنيد كه صدام آن طور بيچاره شده است، تبليغاتش آن طور است، تبليغات ديگران نسبت به او آن طور است. آن بيچاره آن طور مفلوك شده، دورافتاده به اين طرف و آن طرف قرض مى‌كند. دور افتاده به اين ور و آن ور استدعا مى‌كند كه بياييد ما را صلح بدهيد. و دروغ هم مى‌گويد، نمى‌خواهد صلح بكند، مى‌خواهد اغفال كند. از آن طرف مستأصل شده، از آن طرف رسانه‌هاى گروهى همه جا مى‌گويند ايران اين جور گفت و عراق آن طور گفت. او را با آب و تاب نقل مى‌كنند، اين هم يك كلمه نقل مى‌كنند، و

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 369
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست