responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 16  صفحه : 478

بايد همه اين مسائل [را،] نه همه شما، همه كسانى كه در كارهايى كه در اين جمهورى اسلامى هست، وارد مى‌شوند، همه آنها، اين را توجه كنند كه ما مى‌خواهيم براى اسلام خدمت كنيم. مى‌خواهيم همان طور كه اسلام مى‌خواهد عمل كنيم. اسلام هم نسبت به افراد، افراد خائنى كه نمى‌شود اصلاحشان كرد را كنار مى‌گذارد. اشخاصى اگر هم يك كار خلافى يك وقتى كردند و بعد برگشتند و شما سوابقشان را وقتى ديديد، ديديد كه نه، اينها اشخاصى بودند كه در آنجا به واسطه الزام، به واسطه اجبار، به واسطه ترس، به واسطه اين طور امور، يك كارى كردند، مجرد اين [را] شما اخذ نكنيد و يك كسى را ساقطش كنيد در جامعه. اين كار مهمى است كه كار بسيار با ارزش است، لكن مسئوليت هم بسيار دارد. و اين را بايد همه آقايان متوجه باشند.

و همين طور آنهايى كه در جاهايى كه اين انجمنهاى اسلامى است، آنها هم بايد اين توجه را داشته باشند كه در عين حالى كه انجمنهاى اسلامى خدمت مى‌كنند و خدمتشان هم ارزشمند است، در عين حال مسئوليت‌شان هم زياد است. چه بسا كه در بين انجمنهاى اسلامى هم يك فرد يا افرادى پيدا بشوند كه بخواهند انجمن اسلامى را بكشند به خلاف اسلام و فساد ايجاد كنند. آنها هم بايد افرادشان را شناسايى كنند. ببينند كه اين آدمى كه به اسم «انجمن اسلامى» آمده، آيا خودش تعهد به اسلام دارد؟ چه جور بوده وضعش؟

خانواده‌اش چه بوده؟ اينها يك مسائل مهمى است كه امروز ما به آن مبتلا هستيم و شما مى‌بينيد كه در بين اين چپها، در بين اين منحرفين، در بين اين منافقين، افرادى هستند كه با طراحى وارد مى‌شوند و در همه جا سر مى‌كشند و وارد مى‌شوند و يك وقت- خداى نخواسته- غائله ايجاد مى‌كنند. اينها يك مسائلى است كه بايد خود آقايان توجه داشته باشند.

گفته‌هاى منافقين، مستند راديوهاى بيگانه‌

چنانچه مى‌بينيد كه ما الآن مبتلا هستيم به جنگ و مبتلا هستيم به آن چيزهايى كه، تبليغاتى كه در خارج بر ضد ما مى‌شود؛ شما مى‌بينيد چقدر تبليغ! من گمان ندارم كه يكى از اين رسانه‌هاى گروهى با جمهورى اسلامى بخواهد به انصاف عمل كند. طرفدارى را

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 16  صفحه : 478
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست