responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 16  صفحه : 252

مى‌كنند، به شما استفاده نمى‌دهند؛ شمايى را كه امروز دارند تحريك مى‌كنند كه اگر با صدام همراهى نكنيد، چه و چه خواهد شد، و ايران با شما چه‌ها خواهد كرد، اينها مى‌خواهند كه شما آليّت دست آنها را داشته باشيد، و به منافع آنها با صدام همراهى كنيد، و به همان تله‌اى كه صدام افتاد، شما هم بيفتيد. و شما بدانيد كه اگر صدام نجات پيدا كند و قدرت به دست بگيرد، آدمى نيست كه قدرشناسى از امثال شما بكند، آدمى است كه جنون بزرگ‌بينى خودش را دارد، و با اين جنون با شما كه با او هم همراهى كرديد به جنگ بر مى‌خيزد، و شما را اگر قدرت داشته باشيد، تباه خواهد كرد. و من و دولت ايران و ملت ايران اعلام مى‌كنيم كه شما چنانچه با صدام همراهى نكنيد و چنانچه به طور اسلامى با ما رفتار كنيد و به برنامه‌هاى قرآن كريم با ما رفتار كنيد و با ملتها رفتار كنيد، دولت ايران و ملت ايران با شما برادر است و از شما حمايت خواهد كرد. لكن چنانچه- خداى نخواسته- انحرافى عمل كنيد و خودتان را به اين دام بيندازيد، مطمئن باشيد كه شما از صدام قدرتمندتر نيستيد، و آنهايى كه مثل دولت مصر مى‌خواهند به او كمك كنند، آنها هم تجربه كنند ببينند كه چه خواهد شد. و من نصيحتشان مى‌كنم كه اين تجربه را نكنند و جوانهاى بيگناه مردم را به تباهى نكشند و جوانها را نياورند در يك ميدانى كه عاقبتش براى آنها هلاكت است.

لزوم توسعه تبليغات در خارج از كشور

و اما در يك همچو محيطى كه تمام رسانه‌هاى گروهى به ضد اسلام واقعاً و به ضد جمهورى اسلامى تبليغات مى‌كنند، امروز تبليغات يك ويژگى خاص دارد و بر همه لازم است كه تبليغات كنند؛ تبليغات داخلى براى اينكه، مبادا- خداى نخواسته- مردم تحت تأثير تبليغات سوء ابرقدرتها واقع بشوند، و بالاتر از او تبليغات در خارج بايد بشود.

ما تبليغاتمان در خارج بسيار ناقص است و اشخاصى كه از خارج مى‌آيند اينجا و با من ملاقات مى‌كنند، همه از اين مطلب شكايت دارند كه در خارج تبليغات كم است- البته وزارت خارجه و ارشاد اخيراً يك طرحهايى دارند و ان شاء اللَّه موفق خواهند شد-

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 16  صفحه : 252
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست