responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 15  صفحه : 475

خودمان را حفظ كنيم و هيچ قدرتى نمى‌تواند اگر اين انسجام در همين محيط كوچك و با همين جمعيت كم اين انسجام باشد، هيچ كشورى نمى‌تواند آسيب برساند به ما.

دعوت از ميهمانان جهت ملاحظه ايران‌

اين آقايانى كه از بلاد مختلفه آمده‌اند و در ايران الآن مجتمع هستند براى هفته مبارك وحدت، مطالعه كنند در اوضاع ايران. گوش كنند به رسانه‌هاى گروهى كشورهاى قدرتمند و اتباع آنها و اوضاع ايران را هم ملاحظه كنند. ببينند كه در ايران آن مسائلى كه آنها طرح مى‌كنند هست؟ دولت ايران بچه‌هاى خردسال را هم مى‌كشد؟ دولت ايران اطفال مسلمين را هم مى‌كشد؟ دولت ايران الآن متزلزل است و ورشكسته است و همه چيزش از بين رفته است؟ ملت ايران الآن رو برگردانده‌اند از جمهورى اسلام؟ در بين ملت ايران اختلاف هست؟ اينها را مطالعه كنند و از آن طرف بروند، اگر همه نمى‌توانند بروند، از هر طايفه‌اى يك چند نفرى مأمور بشود كه بروند و ببينند صحنه‌هايى كه صدام به وجود آورده است در كشور ما، ببينند خرابيهايى كه اين فاسد به امر دولتهاى بزرگ انجام داده است چه جناياتى است. بروند اردوگاههاى آواره‌هاى ما را ببينند، و از آن طرف بروند جنگنده‌هاى ما و ارتش ما و سپاه پاسداران ما و همه ملت ما كه سپاه پاسداران هست، آنها ملاحظه كنند، وقتى رفتند منعكس كنند. شما كه بطور آزاد آمديد و اين كشور را به نور خودتان منور كرديد، برويد اين موارد را ملاحظه كنيد. شهرستانهاى ايران را ببينيد كه آشفته است؟ همه به هم خورده است؟ ايران ديگر متزلزل شده به طورى كه نمى‌تواند سر پاى خود بايستد؟ يا اينكه اينها تبليغاتى است كه مى‌كنند براى اينكه مسلمين جهان را از اين انسجام بزرگى كه در ايران پيدا شده است غافل كنند؟

شماها كه آمديد برويد به بلاد خودتان، به ممالك خودتان، مسائلى كه داريد عنوان كنيد.

اگر رسانه‌هاى گروهى به شما گوش بكنند، اگر روزنامه‌ها حرفهاى شما را منعكس بكنند برويد مسائل ايران را طرح كنيد. اين اعجازى كه در ايران پيدا شده است و اين تحول عظيمى كه در ايران پيدا شده است كه همه برادرها در كنار هم مى‌نشينند و همه با هم‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 15  صفحه : 475
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست