responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 15  صفحه : 348

صيدهاى خودشان و بازيخوردگان مكتبشان شما را در خارج، و كشور شما را در داخل مورد هجوم تبليغاتى وسيع و تسليحاتى قرار داده و مى‌دهند. ما در اينجا و شما در خارج بايد كوشش كنيم و جوانان گول‌خورده خود را از دام اين صيادان شياد رهايى بخشيم. اين نوجوانان بى‌خبر از دامهاى گسترده بازيگران و سياستبازان، آن چنان چشم و گوش بسته تسليم آنان شده‌اند كه تمام دروغها و تهمتهاى آنان را به مقامات جمهورى اسلامى و به پاسداران انقلاب و به مسلمانان جانباز در راه اسلام و كشور، بى‌چون و چرا پذيرفته و خود را در راه سران دغلكار خود كه با تباهى آنان براى خود و مطامع غير انسانى خود بهره مى‌گيرند، فدا مى‌كنند و چشم و گوش بسته، خون ملت دلاور و شجاع را در راه سران از خدا بى‌خبر و در نتيجه براى امريكاى جنايتكار نثار مى‌كنند.

شما جوانان عزيز هوشيار با دوستان داخل كشور خود دست به دست هم دهيد و اين نوباوگان بى‌خبر را ارشاد و از دام صيادان شياد برهانيد. و از وظايف دينى و ملى ما و شماست كه تبليغات بوقهاى امريكايى و صهيونيستى را كه با پخش دروغ و افترا مى‌خواهند جمهورى اسلامى را لكه‌دار كرده و به انزوا بكشند خنثى كنيم و از جنايات شايعه‌سازان تا حد ممكن پرده برداريم و به ملت محروم خود كه جرمى جز گرايش به اسلام و اراده استقلال و آزادى ندارند، با تمام توان كمك كنيم، و مطمئن باشيم كه ملت بزرگ ايران راه خود را كه همان صراط مستقيم انسانى است يافته و در تمام ابعاد با آگاهى كامل در صحنه حاضر است و اجازه برگشت قواى كفر را به كشور خود نمى‌دهد و با چنگ و دندان از اسلام عزيز و كشور خود دفاع مى‌كند؛ و بحمد اللَّه و با خواست خداوند قادر، جنگ‌افروزان را به جاى خود مى‌نشاند و تبهكاران وابسته را به انزوا مى‌كشاند، و مشكلات خود را هر چه باشد با همت والاى خود از سر راه جمهورى اسلامى بر مى‌دارد و در جميع جبهه‌ها پيروزمندانه به پيش مى‌رود، و با اتكال به خداى بزرگ و اعتماد به نفس، از هيچ قدرتى هراس ندارد.

انقلاب اسلامى ايران با تأييد خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است، و ان شاء اللَّه با گسترش آن، قدرتهاى شيطانى به انزوا كشيده خواهند شد و حكومت‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 15  صفحه : 348
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست